«فانوس سبز» فاتح باکس آفیس این هفته شد

وادی خاموشان

بکوش تا عظمت در نگاه تو باشد نه در آنچه به آن می نگری

 
«فانوس سبز» فاتح باکس آفیس این هفته شدباکس آفیس هفته
خلاصه مطلب :  «فانوس سبز» محصول کمپانی برادران وارنر در این هفته فاتح جدول آمریکای شمالی شد. این فیلم در 3816 سالن اکران خود را آغاز کرد و 52.6 میلیون دلار کسب کرد. بازیگر قهرمان این فیلم کسی جز "رایان رینولدز" نیست. گفته می شود که هزینه تولید «زنبور سبز» 200 میلیون دلار بوده است و کارگردانی این فیلم را "مارتین کمپبل" برعهده داشته است.

از دیگر بازیگران این فیلم میتوان به  "بلیک لایولی"، "پیتر سارسگارد"، "تیم رابینز" و "انجلا باسیت" اشاره کرد.
 


نمایی از پوستر فیلم «فانوس سبز»


رتبه دوم جدول متعلق به فیلم  "جی جی ابرامز" می باشد. «Super8: سوپر8» در هفته دوم اکران خود در این هفته توانست 21.2 میلیون دلار بدست آورد و رقم فروش کلی اش به 72.7 میلیون دلار برسد.

این فیلم در ژانر علمی- تخیلی ساخته شده است و از بازیگرانش می توان به "کایل چاندلر"، "الی فنینگ" و "نوا ایمریچ" اشاره کرد.

داستان «سوپر8» در سال 1979 اتفاق می افتد و مربوط به گروهی از بچه هایی است که زمانی که در حال ساخت یک فیلم خانگی هستند متوجه واژگون شدن یک قطار می شوند. وقتی که رخدادهای غیر منتظره شروع به تهدید شهرشان می کند، آنها مضنون چیزی غیر انسانی می شوند که از آن قطار فرار کرده بود.

جدیدترین فیلم کمپانی فاکس قرن بیستم، فیلمی است که "جیم کری" نقش اول آنرا برعهده دارد. فیلم کمدی- خانوادگی «Mr. Popper’s Penguins: پنگوئن های آقای پوپر» در اولین هفته فروشش تنها 18.2 میلیون دلار کسب کرد و نتوانست «سوپر8» را شکست دهد. 

این فیلم خانوادگی 58 درصد از تماشاگرانش زیر 25 سال بودند. کارگردان این فیلم "مارک واترز" می باشد و داستان فیلم درباره پدری است که طلاق گرفته و خودش را با پنگوئن هایی که آپارتمان اش را در منطقه منهتن نیویورک اشغال کردند مشغول کرده است. در این فیلم در کنار "جیم کری" بازیگرانی چون "کارلا گوگینو"، "مادلین کارول"، "آنجلا لانسبوری" و "فیلیپ باکر هال" به ایفای نقش پرداخته اند.

به گزارش سینمانگار، «پنگوئن های آقای پوپر" براساس کتاب کودکان که در سال 1938 منتشر شده، ساخته شده است.

«X-Men: First Class: مردان ایکس: درجه یک» در چهارمین هفته اکران این هفته 11.5 میلیون دلار فروش کردو در رتبه چهارم قرار گرفت.

این فیلم به کارگردانی "متیو وائون" می باشد و  "برایان سینگر" تهیه کنندگی آن را برعهده داشته است. از بازیگران اصلی این قسمت می توان به "جیمز مک آووی"، "میشل فاسبندر"، "جنیفر لارونیس"، "جانیوری جونز" و .. اشاره کرد. فروش کلی این فیلم به 119.9 میلیون دلار می رسد.

رتبه پنجم باکس آفیس این هفته متعلق به فیلم «Hangover II: خماری 2» است. این فیلم در این هفته 9.6 میلیون دلار فروش کرد و بعد از چهار هفته اکران رقم کلی فروشش به 232.6 میلیون دلار رسید.

انیمیشن «Kung Fu Panda 2: پاندای کنگ فو کار» محصول دریم ورکس این هفته 8.7 میلیون دلار فروش کرد و در رتبه ششم جای گرفت..

«Bridesmaids: ساقدوشها» محصول یونیورسال در ششمین هفته فروش خود قویتر از «دزدان دریایی4» عمل کرد و در رده هفتم جدول ایستاد. این فیلم در این هفته 7.4 میلیون دلار بدست آورد و رقم فروش کلی اش به 136.8 میلیون دلار رسید.

«Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides: دزدان دریایی کارائیب: در جزرومدهای غریب» این هفته 6.2 میلیون دلار کسب کرد و در رتبه هشتم جدول قرار گرفت. این فیلم که در 2742 سینما پنجمین هفته اکران خود را پشت سر گذاشته است، تا به امروز 220.3 میلیون دلار فروش داشته است.

«Midnight in Paris: نیمه شب در پاریس» فیلم جدید "وودی آلن" این هفته 5.2 میلیون دلار فروش کرد و رتبه نهم جدول باکس آفیس را به خود اختصاص داد.

به گزارش سینمانگار، فیلم «Tree of Life: درخت زندگی» ساخته "ترنس مالیک" که چندی پیش موفق به دریافت نخل طلای جشنواره کن شد،  در این هفته 1.1 میلیون دلار بدست آورد. گفته می شود که این فیلم در 22 مارکت جدید اکران خود را آغاز کرده است.



 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 6 تير 1390برچسب:,ساعت 15:32 توسط مجهول| |


قالب وبلاگ

download

ویندوز جدید و عالی Windows X pro 2011

ابــزار وبــلاگ ها !

دریافت کد این آهنگ